Tuki
Hei!
Olet ehkä täällä etsimässä käyttöohjetta laitteellesi, tai pohtimassa vikatilannetta ja mietit mikä avuksi. Älä huoli, useimmiten huolet eivät ole mitenkään vakavia ja korjaantuvat helpoilla tarkistuksilla tai toimilla. Kurkkaathan alla olevat läpi ennen yhteydenottoa.
Nämä on tärkeä selvittää ennen yhteydenottoa
- Varmista, että laitteelle saapuva vedenpaine on vähintään 2,5 bar, mielellään hieman korkeampi. Tarkista raakavesipumppusi toiminta ja vaihda kaikki esisuodattimet.
- Kirjaa ylös painemittarien lukemat raakavesipumpultasi sekä laitteelta sen käynnissäollessa, mikäli mahdollista.
- Tarkista palaako punainen valo laitteella, tai NERO 2.0 malleilla, onko näytöllä vikailmoitus ja äänimerkki. Jos näytöllä on vikailmoitus, ota siitä valokuva, jonka voit tarvittaessa lähettää (esim. WhatsApp).
- Video laitteen käyttäytymisestä on aina kaikista parhain apu ongelmanmäärityksessä (esim. WhatsApp).
- Ota ylös laitteesi sarjanumero tai laskupäivä, josta selviää takuun alkamisajankohta.
Huoltokoordinaatio ja tekninen neuvonta

Miska Niemi
+358 44 2305304
huolto@finnvoda.fi

- Käyn läpi kanssasi laitteen toimintaa ja selvitämme yhdessä ongelman. Valtaosan ajasta selviät pelkällä neuvonnalla, sillä pääosa yhteydenotoista liittyy lopulta yksinkertaisiin asioihin.
- Jos näyttää siltä, että tarvitset huoltotyötä, pyrin järjestämään sinulle ensisijaisesti kumppanin, mutta ohjeillamme kuka tahansa LVI-ammattilainen osaa huoltaa laitteita. Toimitamme varaosat huoltomiehelle.
- Kumppanimme, tai muu LVI-ammattilainen sopii kanssasi huoltoajankohdan ja hoitaa laitteesi kuntoon tyypillisesti yhdellä käynnillä.
- Voit tutustua huoltokumppaneihimme myös etukäteen klikkamalla tästä.
Käyttöohjeet
Oikealta löydät kaikkien tuotteidemme käyttöohjeet.
Yleisimmät tilanteet
NERO
- Punainen valo
EMPRO
- Punainen valo